احتمالا تعداد حتی پرتعدادی از کاربران با ما در این مورد هم عقیده باشند که صفحه درباره ما از کم بازدید ترین صفحات در یک وب سایت است و در بهترین حالت هر کاربر فقط یکبار به آن مراجعه خواهد کرد هرچند می دانیم که بسیاری از کاربران حتی آن یکبار را هم به این صفحه مهم مراجعه نمی کنند که به نظر ما فرض اشتباهی است.
صفحه درباره ما باید شامل توضیحی کامل و کافی از اهداف ، برنامه ها ، روش ها ، افکار و اندیشه های عوامل وب سایت باشد و بخوبی بتواند کاربر را با چارچوب فکری گردانندگان وب سایت آشنا کند.شاید بتوان گفت صفحه درباره ما توسط گردانندگان وب سایت یکبار نوشته می شود و در همین یکبار باید حواسشان جمع باشد در مورد آنچه که قول می دهند و تعهد می کنند که انجام دهند یا انجام ندهند و بنویسند یا ننویسند چراکه که کاربر بعدها با همین سنجه ها و معیارها وب سایت را خواهد سنجید و با ارزیابی میزان تعهد بر گفته ها تصمیم خواهد گرفت که وفادار باقی بماند یا عطایش را بر لقایش ترجیح دهد.پس بی راه نخواهد بود اگر بگوییم که صفحه ای بسیار مهم برای گردانندگان وب سایت و ارزشمند برای کاربران خواهد بود.حالا متوجه شدید که منظور ما از پاراگراف اول چه بود؟

سایت بارنا با هدف جمع آوری ، انعکاس و انتشار اخبار بخش جاده ای از صنعت بزرگ حمل و نقل بار ایجاد شده است تا ضمن تامین اخبار مورد نیاز فعالان این حوزه ، در جهت ارتقاء سطح دانش هم نیروهای فعال آن و هم مراجعان و ارباب رجوع آن مطالبی ارزنده نیز منتشر نماید.
ما معتقدیم صنعت حمل و نقل کشورمان در جایگاه مطلوب خود نیست و با نقطه آرمانی فاصله زیادی دارد که مستلزم توجه هر دو بخش خصوصی و دولتی است.یکی از ابزارهای لازم جهت ارتقاء جایگاه فعلی رسانه ها می باشد و ایده آل ما وب سایتی بود که بتواند مجموعه ای جامع از انواع روشهای حمل دریایی ، هوایی ، زمینی و ریلی را در خود جای دهد ولی به دلیل اینکه چنین وب سایتی نیازمند منابع کافی و تیمی بزرگ بود و از طرفی گردانندگان وب سایت بارنا همگی در بخش حمل بار جاده ای فعال هستند تصمیم گرفتیم تا توجه خود را بر این بخش متمرکز کنیم.
گردانندگان این سایت همگی تحصیلات عالی در رشته های تحصیلی مختلف داشته و در بخش خرده بار و دربستی حمل بار جاده ای دارای تجارب کافی هستند.لازم به ذکر است سامانه حمل اکس نیز یکی دیگر از وب سایتهای ما می باشد که به صورت کاملا تخصصی بر حوزه خرده بار و باربری ها متمرکز بوده و امکانات منحصر بفردی به کاربران ارائه می نماید. منابع خبری ما خبرگزاری ها و دیگر منابع خبری از یک سو و همکاران و ارتباطات دیرینه در سراسر این بخش از سوی دیگر است و همانگونه که در صفحات مختلف ذکر شده است دست یاری همگی همکاران خود را در این صنعت به گرمی می فشاریم.

در کنار اخبار این صنعت ما تصمیم داریم نکات آموزشی متنوعی را نیز منتشر نماییم که در طی سالها تجربه حضور جای خالی آن ها را با همه وجود خود حس کرده ایم.مطالبی مانند بسته بندی محموله ها و تاثیر آن بر کیفیت حمل و هزینه ها آن ، قوانین موجود و ناظر بر حمل بار جاده ای که گاهی حتی جای خالی آن در تصمیمات مقام قضایی هم دیده شده ، استانداردهای موجود و فاصله خدمات در حال ارائه با استانداردهای ملی و بین المللی و سرفصلهایی دیگر از جمله مطالبی هستند که تهیه و ارائه خواهند شد.همچنین تصمیم داریم مجموعه های فعال و بخصوص مجموعه های فعال در بخش خرده بار را به صورت رپرتاژ به کاربران معرفی نماییم.
در پایان ذکر این نکته را ضروری می دانیم که حمل بار جاده ای در حال حاضر شرایط خوبی ندارد.صرفنظر از فشارهایی که این بخش نیز از بحرانهای اقتصادی متحمل می شود آشفتگی های زیادی نیز هستند که منشاء آن نیروهای فعال در این بخش است.عواملی که از صاحبان شرکت ها و باربری ها گرفته تا انبارداران ، رانندگان و غیره همگی می توانند با کمی تغییر در روش های خود و قدری تجدید نظر در نگاه خود منشاء اتفاقات خوبی باشند که حاصل نیکوی آن هم نصیب عوامل ذکر شده گردد و هم صاحبان بار.برای کشور بزرگی مانند ایران پسندیده نیست یک شرکت حمل در تراز آرامکس که متعلق به کشور اردن است در آن تا به امروز شکل نگرفته باشد.